Hallo Dieter,
We hebben de door jou opgegeven website grondig doorzocht en daar werden, in ieder geval online, geen filmsplinters aangeboden.
Aangezien het bericht niet meer relevant was omdat we de splinters weer kunnen leveren, hebben we het bericht verwijderd en een voor de klant nuttiger antwoord geplaatst.
Er stond immers dat we die dingen niet meer hadden, wat op de een of andere manier verkeerde informatie was, waar die ook vandaan kwam.
Het zou duidelijk moeten zijn dat we geen belang hebben bij dergelijke informatie.
De "moderatie" vond WEKEN na je publicatie plaats.
Op een moment dat de omstandigheden waren veranderd en de informatie gewoon achterhaald was.
Daarom had de geadresseerde genoeg tijd om je tip te lezen.
Inmiddels heb ik echter gezien dat je niet per se hoeft te verwijderen, maar ook kunt verplaatsen en wijzigen.
De volgende keer verplaatsen we in zo'n geval de achterhaalde informatie gewoon naar beneden.
Bovendien heb ik niet onder een "pseudoniem" gezegd dat de splinters weer leverbaar zijn, maar gewoon normaal ondertekend met Mirko.
Iedereen die niet apart inlogt, is een "guest" (gast).
Dit forum is niet moderatievrij.
Je bericht is bijna beledigend. "Oudste vorm", kom op zeg. Dat roept nauwelijks nog meer reacties op.
Wie heeft er ooit gezegd dat we alle producten van tevoren testen? Waar heb je het hier over?
Ons forum is bedoeld om vragen en antwoorden te geven over de ontwikkeling en verwerking van laboratoriumproducten.
Dit forum is geen reclameplatform voor andere bedrijven.
Je komt toch alleen via onze website op het forum.
Hier discussiëren toch geen niet-klanten.
In zoverre hebben we ook nooit beweerd dat dit forum onafhankelijk is.
Lees toch eens bericht nummer één!
Het moet in de eerste plaats om onze producten gaan, zodat onze klanten vragen niet alleen aan ons via de telefoon kunnen stellen, maar aan alle geïnteresseerden.
Dat was het basisidee.
We proberen te antwoorden als niemand anders dat doet of als we denken dat onze mening beter is.
Als iemand een forum voor producten van anderen wil, laat hem dat dan maar eens voorstellen.
Misschien doen we dat dan wel.
Ik hoop dus dat alle onduidelijkheden nu zijn weggenomen en alle misverstanden zijn opgehelderd ;-)
Groeten
Mirko
:huh: :)