Hallo!
Ik heb er inmiddels drie, veel goedkoper via eBay en bovendien met camera. Je kunt ze trouwens ook nog bij Kahl Film krijgen. Ach ja. Ik heb er drie en dat zou voorlopig wel genoeg moeten zijn.
Toch bedankt.
Met vriendelijke groet
Rene
Hallo Ren?
Nou, ik denk dat het na even nadenken niet verwonderlijk is dat het op eBay goedkoper is. Natuurlijk moet je daar rekening houden met een korting voor tweedehands, risico en "geen garantie". Dat is juist het mooie, dat iedereen zelf kan beslissen of hij bij Mriko B., bij de heer Kahl of op eBay koopt. Daar moet je geen ophef over maken.
Wat verwijt je FOTOIMPEX precies, dat ze de splinters weer hebben of dat een bericht is verwijderd? (Een retorische vraag die niet beantwoord hoeft te worden.) Nou ja, het verwijderen van het bericht was een beetje... ik bedoel, onhandig. Maar daar heeft de gastheer nu al zijn deel van de kritiek voor gekregen. Ik denk dat je het rustig moet laten rusten.
Ik heb zelf getwijfeld of ik zou reageren, omdat ik toch vind dat zulke ondeskundige, ietwat praatgrage berichten zoals die van mij leiden tot vermoeiende "discussies over fatsoen", die het nut van een forum sterk verminderen. Ik wil dus om kalmte vragen bij de heer Boeddecker en natuurlijk de overige schrijvers hier. Het zou me ook niet storen als ik hierop geen antwoord krijg.
Tot slot wil ik nog mijn vreugde uitspreken over het feit dat er tot nu toe weinig, maar wel deskundige bijdragen op dit forum zijn geplaatst. Een hoge bekendheid van een forum is namelijk ongezond tweesnijdend: veel tijd die je kwijt bent aan het lezen en vinden van de weinige pareltjes onder de bijdragen en een grote aantrekkingskracht op kletskousen, zoals helaas te zien is in het forum van een concurrent:
Er werd een vraag over scheikunde gesteld. Een antwoord luidt: "Ik ben helaas geen scheikundige en kan je geen antwoord geven." Waarom doet de schrijver zichzelf en de lezers geen plezier en zwijgt hij gewoon (theoretische vraag)?
Voor vandaag is het genoeg.
Tot ziens allemaal, Gerd