Gast
Ahoj,
mám v plánu si od teď vyvolávat fotky – alespoň černobílé – sama. Můj největší problém teď ale je, jaký zvětšovací přístroj si mám pořídit. Jelikož jsem ještě studentka, přichází v úvahu asi jen nějaký z druhé ruky. Trochu jsem se porozhlédla a našla relativně levný Axomat 5 od Meopty (rok výroby 1987), který vypadá, že je ještě v relativně dobrém stavu.
Teď bych ráda věděla, jestli se k němu dá v obchodech ještě sehnat příslušenství a jaké s ním máte zkušenosti.
Těším se na vaše odpovědi!!
Díky
Steffi
Wolfi
Ahoj,
nejlepší bude, když se podíváš na stránkách FOTOIMPEX do sekcí „Použité“ a „Náhradní díly pro Meopta“.
Najdeš tam použité, částečně i nové příslušenství (desky objektivu, masky, žárovky atd.).
Je to však pro model Axomat 4; v případě pochybností se zeptej, zda to pasuje i na Axomat 5.
S pozdravem
Wolfi
Wolfi
Ahoj,
spletl jsem se, příslušenství pro Axomat 5 přece jen existuje.
S pozdravem
Wolfi
micha
Ahoj s-Steffi,