MirkoBoeddecker
Ik heb het forum gemigreerd, omdat onze oude forumprovider zijn contracten niet meer nakwam en de betaalde "Lifetime Edition" al twee jaar lang zonder beveiligingsupdates bleef hangen.... :(
Nu zijn we open source en daarmee weer wat toekomstbestendiger.
Er is echter nog een addertje onder het gras (hopelijk het enige): aangezien het oude forum sinds 2003 draaide, was de database nog niet in UTF-8 gecodeerd.
Bij de migratie kon men alleen kiezen tussen de duivel en Beëlzebub. Ofwel verloren alle berichten hun umlauten, ofwel de titels van de onderwerpen.
Ja, ik weet dat dat onlogisch is ;-) Geloof me maar gewoon. Ik heb ervoor gekozen om de berichten (= meer tekst) correct weer te geven en als iemand zin heeft om de titels van de onderwerpen aan te passen, laat hij dan nu naar voren komen of voor altijd zwijgen ;-)
[s]Ik heb de nieuwe registratie nog uitgeschakeld om het onderwerp spamvermindering netjes te implementeren.[/s]
Met vriendelijke groeten,
Mirko
Florek
Hallo Mirko,
Bedankt voor de tijd en energie die je in het forum steekt. Ik waardeer dat enorm!
Is er ook een mobiele versie voor smartphones gepland of beschikbaar? In vergelijking met het oude forum is het op een klein scherm een stuk onoverzichtelijker. Een bericht schrijven in de editor is ook nogal lastig.
[s]Momenteel verloopt alles nog zonder versleuteling, staat dat ook op de agenda?[/s] Oeps, mijn fout.
Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten,
Florian
MirkoBoeddecker
Ik heb hieronder handmatig een themakeuzeschakelaar toegevoegd. Die was op de een of andere manier verdwenen.
Daar kun je overschakelen naar ‘Responsive’. Het andere thema zit echter vol bugs en advertenties. Voorlopig zou dit moeten werken voor de mobiele weergave.
Https is in de maak.
Met vriendelijke groeten,
Mirko