Dongrappo
Ahoj milá komunito laboratoří a fotografů
Úvod: Část 1.)
bude moje osobní představení. Tu můžete samozřejmě přeskočit.
V bodě 2.)
se dostanu ke svému dotazu. ;-D
1.) -
Tak, nejprve se krátce představím, protože toto je můj první příspěvek zde na fóru.
Zaregistroval jsem se zde pod svým přezdívkou, nebo, pozor, bude to znít trochu pompézně, uměleckým jménem „Dongrappo“.
Moje skutečné jméno je podobně exotické a zní prostě Werner.
Pocházím z Brém a je mi /$&% let, … ne, jsem starý.
Dobře, když teď prozradím, že jsem s fotografováním začal už jako žák, nebo že jsem v pozdních 70. letech sbíral první zkušenosti v laboratoři ve fotografickém kroužku.
To byly také téměř jediné. V 80. letech jsem si pak koupil vlastní Krokus 67 a příslušné vybavení, ale mohl jsem jen v noci, když ostatní spali, postavit zvětšovací přístroj na vratké víko toalety, všechno na kolenou, misky ve vaně (koupelna cca 4 m²) a vždy chudý, nikdy peníze na materiál.
Souhrnně bych řekl, že jsem se nikdy nedostal dál než na úroveň začátečníka, co se týče laboratoře.
Co se týče fotografování, to jsem dělal několik let profesionálně. V oblasti produktové fotografie a reklamy, s Sinar P2, inscenování snímků ve studiu, to bylo/je moje povolání.
Jejda, dlouhé představení.
Teď, když jsem se nějak nikdy úplně nezamiloval do světa digitální fotografie. Co se tedy týče mé vlastní činnosti a vzhledem k tomu, že mi ty dlouhé hodiny před monitorem nedělají dobře ani po zdravotní stránce, vracím se zpět do zdravého světa červených luceren s jejich tak úžasnými, blahodárnými vůněmi.
Jelikož jsem stále chudý chlapík, měl jsem velké štěstí a byl jsem velmi obdarován, takže nyní mám k dispozici veškeré vybavení, které člověk potřebuje, a ještě mnohem víc.
K tomu jsem právě dostal potvrzení, že chemikálie a fotografický papír byly dnes konečně odeslány.
Moje vybavení, které bych chtěl používat: