Francis
Goedendag,
Tot nu toe heb ik alleen het forum gelezen, maar vandaag moet ik ook een vraag stellen!
Ik heb deze transferfolie van Fotospeed DC Film (FOTOIMPEX artikelnr.: 42605), zodat ik een tussenegatief (van een digitale opname) kan maken.
Helaas is de beschrijving alleen in het Engels en begrijp ik er niets van!
Mijn vraag: op welke kant van de folie moet ik met de inkjetprinter printen?
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw hulp :)
Met vriendelijke groeten uit München
Francis Houdelat
Wolfgg
Hallo Francis,
Vraag het gewoon in het Duits aan sales@fotospeed.com hoe je de bedrukbare kant kunt herkennen.
Groeten, Wolfgang
Francis
Hallo Wolfgang,
Ik heb je advies opgevolgd en hen een e-mail gestuurd.
Ik heb nu een antwoord (in het Duits) ontvangen en voor degenen die deze film willen gebruiken, geef ik de volgende opmerking: [color=#cc3333][size=smal" [/size][/colo[color=#222222][color=#cc3333][size=smalDe bedrukbare kant van de DC-film is de kant die naar u toe is gericht in de doos. De film wordt met de bedrukbare kant naar boven in de doos gelegd.[/size][/colo[color=#cc3333][size=smal"[/size][/colo[/colo
[color=#222222][color=#cc3333][size=smal[color=#333333]Nu is alles duidelijk![/colo[/size][/colo[/colo
[color=#222222][color=#cc3333][size=smal[color=#333333]Veel groeten uit München[/colo[/size][/colo[/colo
[color=#222222][color=#cc3333][size=smal[color=#333333]Francis[/colo[/size][/colo[/colo