Silberblick Hallo allemaal, ik ben bezig met het demonteren van een Leitz Focomat V35*. Mocht iemand reserveonderdelen nodig hebben, laat het me dan weten. Afgezien van de wat waardevollere onderdelen zoals Color-module #17428, Focotar 40/2.8 en podiums**, zijn alle demonteerbare onderdelen verkrijgbaar tegen verzendkosten en een pond koffiebonen of iets dergelijks ;-) Afhalen/overhandigen in de omgeving van Rostock is mogelijk in overleg. Stuur gewoon een "privébericht", dan kijk ik welke onderdelen er zijn, kan er foto's van maken, alles in overleg. Groeten, Georg. PS: Er is ook een focometer met meetsonde beschikbaar, ik moet nog even kijken wat het exacte type is. *) De oude, intensief gebruikte V35 heeft problemen met de elektronica en ik heb inmiddels een zeer goed onderhouden V35 als vervanging gevonden, vandaar deze actie. **) Er zijn slechts 2 inzetstukken voor ingelijste dia's te koop - #17419
Peckham Hallo Silberblick, Zijn er nog onderdelen van de V35 beschikbaar? Ik ben geïnteresseerd in de mengkast. Met vriendelijke groeten, Peter?
Silberblick Hallo Peter, ja, de mengbak is er nog. Het piepschuim is op één plek heel licht gedeukt (onderste foto, deuk rechtsboven), verder ziet de mengbak er prima uit. Ik stuur je een bericht. Met vriendelijke groeten, Georg.