talofa
Ahoj,
pročetl jsem si už celé toto fórum křížem krážem, ale nějak jsem nenašel odpověď, která by mi vyhovovala...
?
Před více než 10 lety jsem objevil analogovou fotografii, sám jsem vyvolával snímky atd. Mezitím jsem fotil digitálně, ale už pár let mám zase vždycky u sebe analogový fotoaparát. Jelikož ten fotoaparát (Exa 1) mám jen zapůjčený a můj vlastní fotoaparát (Cosina Hi-Lite), náhodný úlovek z blešího trhu, není příliš spolehlivý a je dost těžký, hledám spolehlivou a lepší alternativu.
?
Rád bych měl fotoaparát, který funguje mechanicky. Nejlépe s vestavěným expozimetrem. K němu by se hodily dobré širokoúhlé objektivy (rád fotím architekturu a krajinu). Nebudu připojovat blesk ani pořizovat náročné noční snímky.
Pro začátek stačí 35 mm.
?
A neměl by to být spíš model ze „střední třídy“, ale klidně fotoaparát pro „náročné“ fotografy. :)
Nemám na mysli žádnou konkrétní značku, chci si jen koupit dobrý starý fotoaparát, který může i něco stát a bude mě doprovázet na mých toulkách.
?
Má pro mě někdo nějaký tip na koupi?!
S pozdravem
Eva
?
?
piu58
Canon EOS 30 nebo 33. Jeden z posledních modelů, které se vyráběly, s poměrně širokou škálou možností.
bernhardmangelsgmxde
EOS prostě není mechanický a patří spíš do střední třídy. Pokud jde o mechanický fotoaparát pro náročné uživatele, zní to jako Nikon F2. Pravděpodobně ale nebude o moc lehčí než Cosina.
Wolfgg
Ahoj Evo,