AntiLynd Hallo allemaal, ? In Canada kreeg ik ooit een paar ontwikkelde zwart-witfilms terug in een ongesneden, buisvormige hoes waarvan de breedte en lengte overeenkwamen met die van de film. Voor thuisgebruik zou ik zoiets graag weer willen hebben, want je hoeft of wilt de net ontwikkelde film niet altijd in de gebruikelijke gesneden vorm archiveren of vervoeren. Helaas vind ik dergelijke hulzen niet bij onze gastheer, en ook elders slechts in één enkele versie, namelijk als rol van 200 m voor een bedrag van drie cijfers. Daarom mijn vraag aan genoemde gastheer: zou het mogelijk zijn om op middellange termijn iets dergelijks, misschien in meer gangbare maten, in uw assortiment op te nemen? ? Bedankt en vriendelijke groeten Nils
Urnes Hallo Nils, Voor rolfilm? Ik geloof dat ik daar laatst tijdens het opruimen nog iets van in mijn handen had. Maar ik weet niet precies hoeveel er nog op zat. Groeten, Sven.
AntiLynd Wat mijn eigen behoeften betreft: in principe voor beide, maar voorlopig alleen voor KB. Wat betreft de suggestie aan Mirko & Co.: als het dan toch moet, dan graag in beide formaten :)
Morte JetFoto in Berlijn (achter het Alexa-winkelcentrum) levert op verzoek ontwikkelde filmrolletjes in dit soort zakjes; misschien kun je die daar wel kopen. http://www.jet-foto.de/