Ik heb wat spullen opgeruimd, omdat ik dringend ruimte nodig heb...
€
Foto's zijn hier te vinden:
http://forum.musikding.de/cpg/thumbnails.php?album=665
€
Bij interesse graag een e-mail sturen naar: roseblood11@gmx.net
€
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
€
Sigma 4-5.6/70-300 DL macro, A-vatting
Op filmcamera's een prima lens, voor digitaal zijn er betere. Bijna ongebruikt, omdat ik kort na aankoop ben overgestapt op Minolta SR, staat daarom in topconditie. 29€
€
Minolta Dynax 5
Lijkt bijna ongebruikt, in ieder geval in zeer goede staat. De spiegel in de zoeker was ooit blauw aangelopen, heb deze met isopropanol gereinigd (zie thread hierover). 29€
€
----------------------------------------------
€
Minolta XG-1n
In goede staat, weinig gebruikt. 15€
€
Minolta SR-T 101
Met SVA, helaas schoonmaaksporen op het matscherm. Verder in goede staat. 8€
€
Minolta SR-T 303
Opwinding loopt stroef, verder in nette staat. 8€
€
Min MC 3,5/200
Zeer mooie, onberispelijke staat, lijkt nauwelijks gebruikt te zijn. (Door mij helemaal niet, omdat hij zwaar is...). 30€
€
Min MD 2/45
Staat ok, 10€
€
Min MD 1.7/50
Lakafslijting, functioneel in perfecte staat. Mooie vroege MD-II-versie met 55 mm filterdraad. 15€
€
Soligor MC 3.5/70-150, SR-bajonet
Goede staat, vrij licht, degelijk gebouwd, uitschuifbare zonnekap. Optisch niet zo geweldig – ik heb hem ooit gekocht voor situaties waarin je je dure lenzen niet mee wilt nemen, daar is hij geschikt voor... 5€
€
Teleconverter
WEP AUTO Kinotelex 2x
Optisch matig, misschien een goede bajonetsluiting voor knutselprojecten, omdat hij vrij stevig is. 3€
€
----------------------------------------------
€
Fujifilm S6500fd
Helaas defect, mogelijk te repareren. Heeft na gebruik in het zand de dienst neergelegd met de melding „AF Error“. Op internet zijn er berichten dat je hem mogelijk weer aan de praat kunt krijgen door de lens aan de voorkant te demonteren (voor zover je erbij kunt). Bij die poging is het voorste plastic diafragma afgebroken, maar dat kan worden gelijmd. Als de reparatie lukt, is het een praktische 6 MP-camera die dankzij de CCD-sensor foto's met een zeer mooie uitstraling maakt, bij lage ISO-waarden ook zeer zuiver. Daarom zou ik hem niet graag weggooien. Wie durft het aan, voor een symbolische 5€
€
Canon Canonet QL17 (G-III QL)
Deuk in de filterdraad, en soms heeft hij het 'ophaalprobleem' (reparatiehandleiding op internet, goed zelf te doen). Verder in goede, nette staat. 12€
€
Flitser Metz 20 BC 6
Met afneembare diffusor, synchronisatiekabel en voet met middencontact. Licht en klein, erg praktisch. Werking getest. Kwam ooit samen met de Canonet bij mij terecht. 5€
€
Flitser Braun E228B
Helaas zijn de batterijen erin leeggelopen. Die krijg je er op verzoek gratis bij...
€
Vergrootglas
Rodenstock Ysaron, 3.5/50mm, M39, 5€
€
Tas Praktica
Harde schaal, zeer stevig, past ook voor SR-T of XE met een 50mm. 2€, of gratis bij een van de SR-T's.
€
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle prijzen zijn onderhandelbaar, exclusief verzendkosten. Het meeste zou voor 4€ (incl. verzekering) via Hermes verzonden kunnen worden.
€
Foto's zijn hier te vinden:
http://forum.musikding.de/cpg/thumbnails.php?album=665
€
Bij interesse graag een e-mail sturen naar: roseblood11@gmx.net
€