ThomasPauly
De verpakking van 500 ml, bijvoorbeeld voor Adofix en azijnzuur, vind ik erg geschikt voor hobbyisten. Op mijn verlanglijstje voor deze flesgrootte zou ik nog willen hebben:
- Adotol. Dat is weliswaar erg lang houdbaar (zelfs na een jaar in de geopende fles van 1,25 liter was het nog prima); maar toch: kleiner zou fijner zijn.
- Misschien nog een wateringsversneller.
€
Groeten
tepe
MirkoBoeddecker
Hallo Tepe,
?
ADOTOL is al verkrijgbaar in een kleine verpakking als Baby-Adotol (100 ml), of bedoel je 500 ml?
We zijn bezig met de verdunningsversneller (Agfa Washaid-formule).
?
Met vriendelijke groeten,
?
Mirko
ThomasPauly
Daarmee wordt een statische hoeveelheid van 500 ml bedoeld. Want 100 ml is eigenlijk meer een kennismakingsaanbieding. Voor regelmatige gebruikers zijn zelfs de flessen van 250 ml van andere merken wat aan de kleine kant. Bovendien zou ik vanwege het incidentele gebruik van warmtoonpapier graag bij Adotol WA blijven.
De stapgrootte van 100 tot 1250 ml is vrij groot. Dat geldt vooral voor zo'n zuinige ontwikkelaar. Ik gebruik hem in een zuinige verdunning van 1+15 bij 25 °C als "eenmalige ontwikkelaar" voor slechts één sessie. 1,25 liter concentraat levert dan 20 liter werkoplossing op. Daarmee kom ik langer toe dan me lief is. Een verpakking van 500 ml zou hier een gat opvullen.
Groeten
tepe