Florek
Hallo allemaal,
?
Voor de inrichting van een fotolaboratorium voor studenten ben ik momenteel op zoek naar informatie over infrarood-doorlooptrockers. Naast de mogelijkheid om iets op „eBay“ te vinden, zou ik ook graag eens op de websites van fabrikanten rondkijken. Ofwel ben ik wat onhandig, ofwel zijn er geen fabrikanten meer die infrarood-doorlooptrockers voor foto’s produceren.
?
Weet iemand nog een fabrikant die deze apparaten nog produceert?
?
Hartelijk dank
Florek
Tandemfahren
Hallo Florek,
Ik vrees dat je daarvoor wel op eBay zult moeten vertrouwen. Let bij de aankoop van tweedehands apparatuur vooral op de staat van de schuimrollen. En de transportrollen moet je schoonmaken, anders krijg je strepen.
Zoek naar Kindermann of Jobo.
Frankgröße
Florek
Bedankt voor de info. Dat komt overeen met wat ik zelf heb gevonden. In principe is er ook niets op tegen om op eBay te kopen.
?
Weet iemand nog een andere verkoper die in ieder geval reserveonderdelen voor ROWI of Kindermann (schuim- en transportrollen) verkoopt? Want op eBay is alles natuurlijk zo goed als nieuw :-)
Tandemfahren
Hmm ja, alles is nog als nieuw... maar het was echt van mij. Het helpt vaak om detailfoto’s op te vragen; anders kun je beter niet bieden, ook al is dat moeilijk.
Ik ken niemand die deze onderdelen nog verkoopt, maar het bedrijf Kindermann bestaat bijvoorbeeld nog wel; ze zullen in ieder geval niet meteen nee zeggen als je ernaar vraagt.
?
Veel succes,
?
Frank