Fotografuji analogově už několik let a postupem času jsem nashromáždil spoustu věcí, které už nepotřebuji, proto se zde ptám, zda by o ně někdo měl zájem; v případě zájmu vám na požádání mohu poslat i fotografie.
Mohu s čistým svědomím tvrdit, že tyto věci jsou až na pár výjimek v bezvadném stavu, mnoho z nich jsem dokonce nikdy nepoužil!?
- 1 Kompletní „fotolaboratoř Bundeswehru“, což je velmi velká olivově zelená dřevěná bedna, která se po otevření promění v stůl a polici v jednom. Uvnitř se nachází opravdu VŠE, co potřebujete k vyvolání filmů (od Minoxu přes malý formát až po střední formát), vyrobit a vysušit barytové a PE zvětšeniny a spoustu dalších drobností, které dávají větší smysl v „terénu“ než v laboratoři.
Jak jsem však již zmínil, je velmi velká. Když jsem ji tehdy kupoval (to byl můj vstup do světa fotografie, poté, co jsem ji měl, už jsem s fotografováním nemohl přestat), zaslala mi ji Bundeswehr prostřednictvím přepravní společnosti, ale bez problémů se vejde i do kufru osobního auta, což jsme už vyzkoušeli, když jsme si ho vzali s sebou na tábor, což bylo fakt super :), protože to tehdy stálo relativně hodně, chtěl bych za něj asi 120 eur, o tom se v případě zájmu můžeme domluvit ;)
- 1 Meopta Axomat, nikdy jsem ho nepoužíval, ale rád ho daruji, dá se také dobře poslat poštou.
- 1 Meopta Opemus (vhodný až pro střední formát), ten jsem koupil nový, ale moc jsem ho nepoužíval, má zásuvku na barevné filtry, u které má skleněná deska prasklinu, což ale nevadí, protože je umístěna nad difuzorem a slouží jen k tomu, aby filtr nepropadl, můžete ho mít za asi 20 eur, ale cena je k domluvě?
- Hodně PE papíru, nemám rád PE, pokud máte zájem, můžete se znovu zeptat ;)
- 3 lampy do temné komory, jedna velmi stará lampa Agfa s množstvím filtrů, ty další dvě jsou takové standardní kousky od Kindermanna?
- Různé expoziční rámečky?