AchimBauer
Hallo allemaal,
?
Ik wil misschien eens een film met hoge resolutie uitproberen; er zijn er veel van, maar meestal gaat het om AGFA Copex Rapid of Highdefinition Pan, en in de Amerikaanse markt is er nog iets op Kodak-basis. Toen ik me lang geleden voor het eerst in dit onderwerp verdiepte, stuitte ik op de Gigabitfilm. Er was ook nog een Fotoimpex-pagina over dit onderwerp en een website van de fabrikant.
Het lag voor de hand om de fabrikant een e-mail te sturen om te vragen of hij nog bestaat, omdat ik het product nergens kan kopen.
Na een paar dagen kwam het antwoord met als onderwerp 'Levensteken' en ongeveer de woorden: we bestaan nog steeds, en zelfs in kleur.
Ik bedankte hem voor het antwoord en vroeg nogmaals om een verkooppunt, maar daar werd nooit op gereageerd.
De website bestaat nog steeds, maar ik kan de film nog steeds nergens kopen, zeker niet in kleur.
Weet iemand hier meer over?
?
Groeten, Achim
AchimBauer
Hoi Uwe,
Ik had al bijna gedacht dat het Copex was, maar ik zou vooral graag willen weten wat er van het product of het bedrijf is geworden.
Ze hebben nog steeds een website, maar ik kan het product nergens kopen. En dan die opmerking, "we zijn zelfs in kleur verkrijgbaar", dat zou ook een interessant onderwerp zijn.
Groeten, Achim