MirkoBoeddecker
[BIJLAGE NIET GEVONDEN]
€
€
Hallo allemaal,
€
We hebben de afgelopen tijd zoekfilters gemaakt om het voor jullie gemakkelijker te maken producten te vinden in categorieën met heel veel producten (bijvoorbeeld vlakfilms of UV-filters).
Daardoor was het nu ook mogelijk om enkele categorieën samen te voegen.
Waar je vroeger eerst "omständelijk" op "Zwart-witfilms" en vervolgens op "Minox-films" moest klikken om dan de Minopan 100 te vinden, maar niet de Minocolore, gaat dat nu sneller en eenvoudiger.
Klik gewoon direct op Films > Minox-films 8x11 en daar staan ze allemaal bij elkaar.
Bij de vlakfilms staan dan ook alle vlakfilms, kleurnegatief, kleurendia en zwart-wit in één categorie.
Om toch snel te vinden wat je zoekt, verschijnen er nu bovenaan filters die je kunt selecteren (instellen).
€
Bij de Minox-films kun je bijvoorbeeld het filmtype (kleurennegatief of zwart-wit) instellen, bij de vlakfilms nog veel meer, namelijk kleurennegatief, kleurendia, zwart-wit, alle formaten, fabrikant en, als je wilt, ook de prijsklasse.
€
Om nu dus alle 4x5 inch vlakfilms te laten zien, ga je naar Films > Vlakfilms en stel je vervolgens het filter Grootte in op 10,2x12,7 cm (4x5 inch). Dan worden alle vlakfilms weergegeven die in een 4x5 camera passen en kun je rondkijken. Als je in zwart-wit wilt fotograferen, zet je ook het filter "Zwart-wit" aan en zie je alleen alle zwart-wit vlakfilms 4x5.
Als je alleen ADOX-films wilt zien, zet je gewoon het filter "ADOX" bij Fabrikant, enzovoort.
Je kunt de filters ook weer uitschakelen. Klik er gewoon nogmaals op en selecteer "...resetten".
€
Vraag gerust als er iets onduidelijk is. We willen immers dat onze klanten de producten snel vinden ;-)
€
Met vriendelijke groeten,
€
Mirko
Sandra
Dat was me al opgevallen, Mirko. Goed werk. Bedankt.
?
Vooral de indeling bij het fotopapier vind ik echt heel mooi; het is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.?
?
Niet alleen zijn de producten snel(ler) te vinden, ook vult het winkelmandje zich sneller dan je bij PayPal kunt inloggen... ik spreek hier uit ervaring *ggg*
?
[color=#808080][size=0](Andere vrouwen hebben een schoenenverslaving, ik heb een verslaving aan zwart-witfilm en fotopapier. Jullie maken het nu alleen maar erger! Mijn arme bankrekening!)[/colo
[/size]