Portriga Hallo. Ik ben nog vrij nieuw hier in Berlijn. Helaas is mijn Duits nog niet zo goed. Daarom schrijf ik dit in het Engels. Ik wil graag weten of het mogelijk is om een donkere kamer te huren, of dat er misschien mensen zijn die deze willen delen. Ik heb vrijwel alle benodigde apparatuur al, maar hoef die niet per se mee te nemen. Het zou bijvoorbeeld fijn zijn om groter dan 6x6 te kunnen vergroten, wat nu mijn limiet is. Ik wil graag huren tot minstens de volgende zomer en ongeveer 2-3 dagen per week. Ik weet dat er donkere kamers zijn die je per dag kunt huren, maar daar heb ik geen interesse in. Ik ben een makkelijke huurder en zal zowel mijn spullen als die van u netjes houden. U kunt in het Duits antwoorden. Stuur me gerust direct een privébericht. Dan kan ik u gemakkelijker mijn telefoonnummer geven. Mijn spullen: pederclaesson.com Met vriendelijke groeten Peder Claesson
Quinquaginta Hoi Peder, misschien is dit iets voor jou: http://www.f16-schule.de/vermietung/donkere kamer/ ? Groeten, Henning