Piercingmann
Hallo, mijn naam is Sandro. Ik heb van de opa van mijn vriendin twee Canon T90’s gekregen, samen met wat andere spullen. Ik zou ze graag willen verkopen, maar ik heb er helaas geen verstand van. De twee Canon’s werken nog :-) Bij één ontbreekt het batterijvakje.
Bijbehorende spullen
Lenzen: 2x Canon FD 50 mm 1:1,8
1x Tokina 500 mm 1:8 met 1x NDx2 D35,5 en 1x NDx4 D35,5 en originele tas
1x Kenko 2x CFE Teleplus MC 7
1x Maginon-serie G MC Automatic 1:2,8 f=28 mm D52
1x Canon FD 70-210 mm 1:4
1x Maginon-serie G MC Auto 1:1,7 f=50 mm D52
1x RMC Tokina 17 mm 1:3,5 D67
1x 13 mm naar 21 mm
Overige:
1x Canon BT-58
1x Canon Speedlite-flitser 199A
1x batterijgreep voor Canon A-1, AE-1, (P), AT-1, AV-1
Misschien kunnen jullie me helpen.
Zoals gezegd wil ik deze spullen verkopen.
wosis123
eBay.
Muep
Of op een rommelmarkt, afhankelijk van hoe oud de apparaten zijn. En verkoop de lenzen dan zeker apart, daar krijg je meer geld voor. Pas als je ze echt niet kwijt kunt raken, moet je alles als set aanbieden.
wosis123
Ik zou ook eerder eBay aanraden, alles apart. De camera’s gaan meestal voor zo’n 100-130 euro, de Canon-lenzen zijn standaard, worden maar ook vrij vaak aangeboden, leveren niet zo veel op, de 50 mm voor zo’n 30 euro, de zoomlens iets meer. De Maginons zijn niet zo'n hit, leveren niet veel op, de rest van de accessoires ook niet echt, de flitser misschien zo'n 20-25 euro.
sputnik
Ik zou ook eerder eBay aanraden, alles apart. De camera’s gaan meestal voor zo’n 100-130 euro,
Hm. Dan moet je wel een andere eBay gebruiken dan ik. Op "mijn" eBay gaan ze misschien voor 50 euro weg. Als ze al weggaan.
Muep
Interessant hoeveel verschillende eBay-veilingen er zijn: bij die van mij begint de prijs bij 20 en eindigt hij bij 150 :)
TR
Er is helemaal niet naar die prijzen gevraagd. De vraag die in het onderwerp wordt gesuggereerd, wordt zelfs helemaal niet gesteld. :D
Olivinyl
Hallo allemaal,