Piercingmann
Cześć, nazywam się Sandro. Dostałem od dziadka mojej dziewczyny dwa aparaty Canon T90 wraz z kilkoma akcesoriami. Chciałbym je sprzedać, ale niestety nie znam się na tym. Oba aparaty Canon nadal działają :-) W jednym brakuje komory na baterie.
Akcesoria
Obiektywy: 2x Canon FD 50 mm 1:1,8
1x Tokina 500 mm 1:8 z 1x NDx2 D35,5 i 1x NDx4 D35,5 oraz oryginalną torbą
1x Kenko 2x CFE Teleplus MC 7
1x Maginon seria G MC Automatic 1:2,8 f=28 mm D52
1x Canon FD 70-210 mm 1:4
1x Maginon seria G MC Auto 1:1,7 f=50 mm D52
1x RMC Tokina 17 mm 1:3,5 D67
1x 13 mm do 21 mm
Inne:
1x Canon BT-58
1x lampa błyskowa Canon Speedlite 199A
1x uchwyt bateryjny do Canon A-1, AE-1, (P), AT-1, AV-1
Może możecie mi pomóc.
Jak już wspomniałem, chcę to wszystko sprzedać.
wosis123
eBay.
Muep
Albo na pchlim targu, w zależności od tego, jak stare są te urządzenia. A obiektywy zdecydowanie sprzedawaj osobno – wtedy zarobisz więcej. Dopiero jeśli nie uda ci się ich w ogóle sprzedać, powinieneś zaoferować cały zestaw.
wosis123
Raczej poleciłbym eBay, wszystko osobno. Aparaty kosztują zazwyczaj około 100–130 euro, obiektywy Canona to standardowe modele, ale też dość często się je spotyka; nie są zbyt wartościowe – 50-milimetrowy za około 30 euro, a zoom za nieco więcej. Obiektywy Maginon nie są zbyt popularne, nie przynoszą dużych zysków, podobnie jak pozostałe akcesoria, lampa błyskowa może osiągnąć cenę około 20–25 EUR.
sputnik
Raczej poleciłbym eBay, wszystko osobno. Aparaty sprzedają się zazwyczaj za około 100–130 euro,
Hm. W takim razie musisz korzystać z innego serwisu eBay niż ja. Na „moim” eBayu można je kupić może za 50 euro. O ile w ogóle.
Muep
Ciekawe, ile jest różnych serwisów eBay: „U mnie” cena zaczyna się od 20, a kończy na 150 :)
TR
W ogóle nie pytano o odpowiednie ceny. W ogóle nie zadano pytania, o którym mowa w temacie. :D
Olivinyl
Cześć wszystkim,