Ik zou graag willen weten welke films er als test worden gemaakt?
Hallo Achim,
de testfilms doorlopen alleen het verpakkingsproces.
En ja, inderdaad, het gaat om de oude PAN 400 die bij de eerste poging niet gelukt was.
Daarvan hebben we nog restmateriaal (onbruikbaar) dat zich echter uitstekend leent voor testruns.
De nieuwe PAN 400 is alleen beschikbaar als proefgietsel. Voor proefgietselen hebben we al jaren een goed functionerende kleine verpakkingslijn.
Polywarmton: We proberen het originele recept opnieuw te draaien in de originele ketel. Een aanpassing aan een ander recept is onmogelijk. Polywarmton is uniek. Er is een reële kans dat het lukt.
Zo niet, dan zouden we bij toeval een ander goed papier kunnen "uitvinden" of rommel produceren. De kans op rommel is helaas groter :-)
Het onderwerp bezichtiging is al meerdere keren ter sprake gekomen, maar altijd als een individueel verzoek. Aangezien ik me daar mee bezig zou moeten houden en mijn tijd behoorlijk in beslag wordt genomen, denk ik dat we zoiets in de zomer als grotere groep zouden moeten overwegen. Germanwings vliegt vanuit Stuttgart.
Van Schönefeld naar de fabriek is het met de auto 20 minuten.
In de zomer vliegt dan ook alles wat vleugels heeft naar Schönefeld, omdat Tegel wordt gesloten en Tempelhof al dicht is.
Met vriendelijke groeten,
Mirko